Idag..

Jag å pappa å Ewa åkte ner till farmor å farfars stuga som ligger utanför Ullrika..
Vi fick upp en stor gädda å så två Abborrar..
En abborre gav jag till Ronja bara för att hon inte var med..
Å i morgon så ska vi äta Gädda..
Mm va gott..:D
När jag kom hem så kom Malin ner en till oss (Annas syster 15år)..
Å sen så gick vi till biltema för att titta lite saker å sen gick vi hem å då kom Mulla å tog en cigg å sen gick hon hem å titta på film..
Senare åkte vi till Mantorp å vidare till Vikingstad för att Klint skulle prata med sin mamma som bor där..
Då ringde Mulla å då kom vi på att vi hade glömt att säga till att vi hade åkt iväg..
Då ville hon att vi skulle åka hem för att Malin skulle komma hem..
Så då åkte vi till Skägget så Malin gick hem..
Och nu sitter jag här å funderar på att sova så att det blir morgon nån gång för då kommer ÄNNA BANÄNA hem..:D

 


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0