Robin (bobba)

Ja vart ska man börja?
Robin å jag har kännt varandra sen vi var små bäbbisar...
Jag kommer ihåg mkt med honom både roliga å tråkiga saker..
Vi var tillsammans när vi små.. (ca från 2½år tills vi var 10)
Men varje gång han kom hem till mig så hade han alltid en ny tjej..
Men då valde han mig..
Så var det varje gång..
Lite gulligt faktiskt tycker jag..
Han bor ju lixom i tjälmo..;)

Å vi har haft kontakt i alla år..
Även om vi inte har träffats så pratade vi i telen typ varje dag för det gör våra mammor med varandra (än idag) så då tog vi telen å prata en stund..
Men så är det inte längre..
Nu är allt förändrat..
I början av gymnasiet så sov han hos mig ofta som en kompis..
För hans skola ligger ganska nära där jag bor..
Men jag vet inte riktigt vad det var som hände..
Det var lixom bara som att han försvann ett tag..
Det var alltid jag som hörde av mig till honom, han kunde göra det om jag sa att han skulle göra det..
Men det var inte alltid han hörde av sig när han sa att han skulle göra de utan flera dagar senare ringer jag å då säger han oj jag glömde bort att ringa..
Han har aldrig varit bra på att komma ihåg saker..;)
Men ändå är han min bästa killkompis..
Bättre än honom det får man leta efter..
Nån som säger till en "jag ska vara din slav tills den dagen jag blir äldre än dig"..;) (han fyller 14 dagar efter mig:P)
Vist att det blev fel ibalnd men ändå...
Men det får han leva med men jag kör inte så mkt med honom det är ju synd om grabben..
Men ibland måste man utnytja sina slavar..;)
Å så nu så har tiden bara runit iväg..

Det ända han har haft i huvet det är TJEJER..
Vist de kan jag med förstå han är ju snart 18..
Men ändå..
Är det verkligen så att när man är 17 snart 18 tänker man inte på sina vänner då?
Jag gör det iaf..
Eller det kanske är bara killar som inte gör de.. lr??
Det är nog en fråga jag aldrig kommer få ett riktigt svar på..

Idag pratade jag med Robin på msn..
Då kom jag på hur mkt jag saknar honom..
Allt roligt å jobbigt vi har gått igenom tillsammans han och jag..
Så självklart lätt sårade Lina fäller en tår okej då inte bara en men ett par..:P
Å då märker jag att han fortfarande finns vid min sida..
Att han fortfarande ställer upp på mig..


Jag hoppas att Robin Eriksson ALLTID kommer att finns vid min sida..
För jag kommer ALLTID finnas vid hans sida..

                                                  

En liten rad till mig
Postat av: boobba

Alltid lina, kommer alltid finnas där. O jag ska skärpa mig, både med tjejer o kontakten med dig.

2008-08-14 @ 23:16:08

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0