18 den 1/11

Jaa. humm..
Har haft en veckas lov.
I Lördags fyllde jag 18ÅR..!!:D
Grattis till mig.:D

På dagen så kom det vänner och familj och fick en massa presenter. (bilder kommer upp på bildagboken sixten90)
Jag fick en jätte stor och fin blombuket av min Älskling hur fin som helst.

Senare vid kl 18:00 så började kompisarna att rammla in..
Då började vi att dricka..:D
Visa blev fullare än andra.. :D inga namn nämda Mia å Nordan ;). :P
Sen vid 22:00 bar det av till stan för då var det dags för min första krogrunda.:D

Jag hade kul som faan..
Viserligen var jag bara på plaza med det var as kul där inne..:D
Sen innan vi skulle hem gick vi te kebabbaren.. mmmmmmm de var gott i magen..:D

Vi skulle ta en svart taxi hem med de var ingen som vill ta 11 i en bil å så fans det bara en som kunde köra typ å han ville ha en massa pengar så vi gick hem...
Det var jag, Klint, Anna, Figge, Ida, Krille å faster Hanna..:P
Mange, Jeja, Figo å Annie hade tagit en taxi nån timma innan..
Å Mia, Nordan, Fia, Berginger å Jocke tog en taxi hem å alla de sov hemma hos Jocke..

Det vart en hel lyckad kväll iaf. :D
Jag hade så himla kul och det som var roligast var att det var så himmla många av mina vänner var med mig...:D
Det gör mig verkligen glad att de finns här för mig..
Och att de ville följa med mig ut på krogen.. :D:D

Troligtvis blir det krogen i helgen igen..:D
Får se om jag hinner klart att flytta alla mina saker så att klockan inte blir så mycket.. :D
Då ska jag även tvinga med mamma att följa med ut..:D:D

Jajo nu ska jag plugga lite...
Sånt som måste göras..
Men kul som faan att man äntligen är 18 år och kan köpa sina egna cigg själv..:D:D

Kram på er alla..:D


En liten rad till mig
Postat av: mia

2008-11-04 @ 19:40:50
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: mia

men ja blev faktiskt inte full , ja va bara glad fråga nordan! , faktiskt HHA, du får tro va du vill

Alla tror att ja är full när ja är glad :P , HAHA , fick ja höra på toves fest med, haha

2008-11-04 @ 19:42:11
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0