En trevlig helg..

Hejsan!!
Jaa då har det varit helg igen..
I fredags var det fest först hos Jocke sen bar det av hem till Ida och Krille..
Men när vi kom hem till Ida och Krille så var inte de hemma..
De var nere hos mig..
Men hemma hos mig gick ju inte att vara för där är det ju så himla tråkig dött å så..
Fast man får ha hur mkt musik man vill så är det ändå dött det är roligare att vara hemma hos Ida och Krille som har barn som ligger och sover..

Det blev lite liv där uppe så det var en som åkte ut..
Inget som märktes eftersom jag å Klint gick hem å sov typ då. för klockan var mycket..





Sen var det Lördag.
Då åkte jag, Ida, Klint, Krille, Ronja och Rasmus ut till pappa/morfar..
För att titta på mina och Idas saker som vi har i hans föråd som vi har haft där sen i flyttade från v-stad dryga 5 år..
Eftersom nu ska pappa å Ewa flytta till en mindre lägenhet eftersom jag inte är där utte längre..
Därför måste jag flytta ALLA mina saker..
Men vi hade kul jag, Ida och pappa i förådet vi skrattade hur mycket som helst..
Det var kul att ha en liten "ensam tid" med min syster och far..
Man får väll passa på att ta vara på tiden med sin pappa det är inte alla som har den chansen..
Jag vet inte hur många gånger Mia har sagt det till mig...
Hittade en massa roliga saker som jag inte kom ihåg att jag hade..
Å så hittade vi ca 7 kassar med KORT, allt från 1980 å framåt..




När vi kom upp te pappas lägenhet skulle vi flytta över lite saker från pappas bil till Idas och Krilles bil..
Så skulle Krille å de lägga i P-pengar för att deras p-tid snart gick ut..
Då hade pappa en burk med mynt så skulle Ida ta upp 10 kr i en kroner men då kommer pappa och säger
 "Jag vill gräva det är ju det som är det roliga..."
Jag och Ida föll ihop på golvet och skrattade som FAAN...
När vi ligger där på golvet båda två så säger pappa "Vi tar några extra i fall de andra inte skulle funka.."
Å det fick ju inte Ida å mig att sluta skratta direckt..
Gud det var länge sen som sagt vi hade så roligt med våran pappa..





När vi var tillbaka i Skägget gick vi hem te Madde som fyllde 25..
Sen gick vi ut på krogen vi gick till Hamlet..
Det var faktiskt riktigt roligt fast det bara var gammalt folk där..
Men Alltid revligt att täffa på lite nytt folk.




Jaha Jo i morgon har alla Np i svenska B men inte jag eftersom jag har lite speciall...
Sen på kvällen är det öppet hus och så ska Malin och Anna dit för Malin ska titta lite på skolan.. :D
hoppas att hon väljer Ljunkan för det är en himmla bra skola eller jag tycker det iaf..
Barn och Fritid är jätte roligt fast det är lite svårt men ändå kul..:D:D


Nae nu får det räcka för mig.. nu orkar ni väll inte läsa mer om vad jag har att skriva..
Men om ni läser det här och bara har sum läst så vill jag att ni läser det pappa sa för det är riktigt roligt..

En liten rad till mig
Postat av: mia

jaa gumman man ska ta vara på den tiden man har med sin pappa ! <3

2008-11-14 @ 14:45:24
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0