Jaa då var det Fredag igen..

Ja jag vet inte riktig vad det är med mig..
Har komit på att jag oftast skriver bara på helgerna..
Kan det bero på att jag typ inte har någon tid annars lr?
Jaja..
Nu är det helg igen..
Å då blir de ju att dricka igen som vanligt typ..:P:P
Men vet inte riktigt vart vi ska vara riktigt än..

Var på utvecklingsamtal i onsdags..
Å vi pratade om att kanske förlänga min skolgång eftersom jag har missat en hel del..
Men ska inte gå om utan bara förlänga en termin till..
Så det blir iaf studenten i vår det ska bli kul.. :D:D

Igår åt vi bacon inlindad fläskfelé med råstekt potatis och min hemma gjorda speciella vitlöks bearnaisesås
(den är godare än vad den låter det lovar jag..)
Jag gjorde all mat.. så om nån vill veta hur man gör så är det bara att fråga.. :P:P 
Det var jag å klint som skulle äta.. Jag frågade Ante om han skulle ha men han var inte hungrig
(konstigt han som kallas Ankungen..)
Men när jag å Klint hade ätit så orkade inte Klint allt så då åt Ante upp det å sen frågade han om han fick ta en bit av fläskfelén som var kvar så ja vist varför inte..
Och då sa jocke något som för en gångs skull var lite roligt iaf..;)

"Ante är som Emil..
Ante äter sig aldrig mätt å Emil tankar aldrig fullt..
Så med andra ord Ante små äter å Emil små tankar.."


Man förstår det roliga om man vet vilka det handlar om .. 
En del kansek förstår det roliga ändå..

Jaa det är lite vad som har hänt..:P
Men nu ska jag vila en liten stund och sen blir det la att ta reda på vart man ska dricka ikväll....

Ha det gött alla läsare.. .

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0