Vad faan är det här??

Idag när jag vaknade kunde jag inte andas, det var täppt i hela näsan..
Jag vist inte vart jag skulle ta vägen..
Ont i huvet eftersom det var stop i näsan..
Det sitter fast i bihålen..
Vad ska jag göra?
Jag har inte tid att bli sjuk..
Men vart kom det i från??
Det finns nog bara en.. Änna
Men men får hoppas att de blir bättre..
Jag måste te skolan i morgon..
För Malin kanske ska hänka på första lektionen innan hon ska träffa en pojke..:D

Ha de bra så ska jag försöka att krya på mig.. ;)

En liten rad till mig
Postat av: The sick one

Jag smittade ju dig av kärlek! Jag sa ju att vi inte skulle hångla igår för jag var påväg att bli sjuk :P

2008-11-13 @ 16:26:54
URL: http://cervix.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0