. . . . . . . . .3/10 - 99. . . . . . . . .

Joo..
Då har det gått ytterligare 1 år..
Satan vad tiden går fort..
9 hela år sen du försvann från mig..
Och inget finnsdet som jag kan göra åt det..
Hur mycket jag än tänker på hur man kan göra så finns det inget..

Önskingar:
Om jag hade fått en önskan i mitt liv skulle det vara att få dig tillbax och stanna hos mig några år till..
Om jag hade fått två önskningar i mitt liv skulle det vara att få ha dig hos mig..
Och att pappa aldrig hade varit otrogen..
Undra hur livet hade sätt ut då..

Att man kan komma ihåg så mycket från just en och samma dag som var så länge sedan..
9 långa år har gått och saknaden finns fortfarande kvar..
Kommer ihåg känslan jag fick den dagen jag var hos dig..
Den känslan kan aldrig försvinna..
Förstår inte att man kan ha en känsla så länge i kroppen..


Kommer alltid att sakna dig..
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta..
Jag fick inte tillräkligt mycket med tid med dig..
Önskar jag bara skulle ha hunit att säga hej då en sista gång..

Älskar dig Morfar du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta synd bara att du dog när du var 61 ½..

Född: 21/2 -38  Död: 3/10 -99


En liten rad till mig
Postat av: mia

klart att du önskar dig det ! , och undra hur allt skulle ha varit har jag gjort många många gånger. men tyvärr får man aldrig reda på de ,



din morfar vet att du älskar honom och du ska inte ha skuldkännslor för att du inte hade så mkt tid, han förstår dig allt !



Pusspuss<3

2008-10-02 @ 23:00:22
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: mia

tack själv gumman ! , tycker de är synd att vi inte har den kontakten som vi hade! ,

men du vet att jag alltid finns om de är något , du vet vart jag bor , vad mitt tele nr är ,!! , bara att höra av sig !! , Älskar dig !

2008-10-05 @ 14:37:34
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att höra att man inte är ensam =) jag finns hos dig med mini om du behöver mig, hoppas du vet det också! Puss

2008-10-06 @ 18:50:57
URL: http://basriff.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0