Efter fest??

Hejsan!

Ja i fredags var det fest..
Å det kan jag lova att de blev..
Först var vi hos Jocke å drack lite..
Sen gick vi hem te Ida..
Alla som jag sa som skulle komma, kom inte.

Sen blev jocke sur å då gick vi efter..
Å så skulle han stanna hemma men lite senare skulle han ut igen...

Sen blev det inte att sova iaf för det som hände är barn förbjudet..;)






Jaa å sen blev det Lördag..
Då åkte Anna till Kisa för att ha kalas för Mulla..
Vid 20:00 ringde Anna å var JÄTTE full..
Då hade hon varit full från kl 18:00
Kl: 20:20 fick jag ett medelande av Anna där det står:
Jag är jättefull! 
Å jag  viste inte vad jag skulle göra kl var ju bara barnet och anna var jätte full.. 
Så jag sa te hene att hon skulle ta det lugnt å höra av sig senare..
Kl: 00:21 fick jag ett medelande hade fått några där i mellan men inga viktiga.. 
Vid den här tiden skicka hon och skrev:
Har ont u ryggen och hjärtklappningar. Vad ska jag göra.. 

Jaa vad ska Anna göra..
Humm först ska hon prata med nån som ÄR i Kisa försöka få kontakt med någon..
Men jag sa te Anna ring 112..
Eftersom Anna hade varit uppe på akuten för 2 veckor sen och hade då problem med ryggen..
Men alla Sms jag skicka fick jag inget svar på jag ringde Anna och Mulla men ingen svara..
Då blev jag jätte orolig eftersom jag inte viste hur det var med Anna
Kl: 00:51 Ringer Mulla upp å säger att ambulansen är på väg..
Sen skickar hon vidare telen å jag ber Mulla ringa upp så fort hon vet något..
Vid kl: 01:03 skickar Mulla medelande å frågar om jag kan ta mig upp te sjukan för att möta upp Anna..

Självklart kan jag göra det..
Kl: 01:34 ringde mulla och sa att Anna var på väg upp te sjukan..
Då fick jag tag på Emelie som kunde köra upp mig te sjukan..
Vid humm vad kan klockan ha varit..?..
Kanske vid strax innan 03:00 fick Anna hjälp på sjukan..
De tittade hennes känsel sen vid typ 03:40 så fick vi åka där ifrån..

Tycker synd om Anna att de inte gör något åt hennes rygg.. nu när hon har varit där 2 gånger på 2 veckor..
Är det inte dags att göra något då??
Tydligen inte..
Jävla sjukhus..
Tycker man inte ska blir behandlad så som Anna blev..
De var otrevliga mot henne å vi tror det var för att hon hade 0.95 promille i kroppen..
Men vad ska de göra de kan ju inte få det ogjort..

Jaa så såg min helg ut..
Så nu tänker jag vara hård mot Anna..
Hon ska inte ut med sina hundar helt själv..

Så nu ska jag te Anna å ut med hennes hundar..
:D:D


En liten rad till mig
Postat av: Anna

Du vill väl också ha gratiskläder Lina? Logga in och bli medlem (också det gratis!) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=90405

2008-10-23 @ 16:44:16
URL: http://cervix.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0