FEST!!

Ja, då far det av till fest snart då..:D
Det var ett tag sen jag drack.
Men idag känner jag mig verkligen party sugen..:D

Vist att vi bara ska vara hos syrran som bor en trappa upp men det är ändå kul eftersom vi är lite personer..:D
Jaa då ska man väll börja göra sig färdig för att gå bort te jocke för att sen gå te Ida..
De jag vet som ska komma är:
Anna, Johanna, Klint, Jocke, Berginger, King kong å så klart Ida å Krille...
Å lilla rasmus som jag hoppas ligger å sover då..:D

Nae nu ska jag dra mig...
Ha de bra så hörs vi snart igen..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0