Ja du..

Allt känns så lustigt.
Känns som att man bara är i vägen.. Bara för att man vill folk väll.
Allt är så jobbigt just nu..
Jag försöker göra mitt bästa med att hjälpa folk när jag vet att de har mycket att göra och inte klarar allt själv.
Men då får man bara en massa skit som att det blir tjat..
Det är ju inte så jag menar..
Skulle inte ni vilja att nån frågar om man behöver hjälp..
Jag vill de å det är väll kanske därför jag frågar andra..
För man ska ju behandla andra som man själv vill bli behandlad..
Men vist om folk inte vill att jag ska bry mig lr höra av mig kan de säga det till mig i stället jag kan ta det...






Jag har så mycket omkring mig just nu..
Men vill inte lägga det på alla andra..
Orkar inte belasta alla andra med mina egna problem när jag vet att de har sina egna problem.
Ingen är problemlös..
Och alla har sina tuffa tider i livet..
Önskar att det fanns någon som inte har problem som kan ta över mitt ena problem..
Men ingen som ska göra de, det är väll lite mitt egna fel att det är som det är nu..
Men inte bara..
Finns en till som bär den stora skulden till en hel del..
Önskar bara att du kunde förstå hur jag har det och varför jag har gjort som jag har gjort..

Hur får man personen att förstå?

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0