Varför?

Det jag inte riktigt förstår än, det är hur du kunde göra så här mot mig.
Jag hade inte gjort dig någonting och nu har du förstört en stor del av mitt liv.
VARFÖR?
Jag har frågat så många gånger men aldrig fått något svar.
VARFÖR?
Kan inte förstå hur svårt det kan vara att bara svara på ett par frågor.
Jag vet att det är tunga och svåra frågor men det måste finnas ett svar på de.
Man kan inte bara skjuta det åt sidan.
Det borde finnas ett svar till alla frågor och framförallt de frågor jag har till dig.

Varför gjorde du som du gjorde?
Varför förstörde du för oss alla?

Jag vet att det här verkligen inte kommer från rätt person.
Men lär dig prata för helvete..




 

Du vet vem du är. Inte tror jag du kommer läsa det men om du gör så vet du att det är dig det handlar om..!!..


En liten rad till mig
Postat av: mia

gumman , jag tror jag förstår vem du menar, och förstår att du tycker de är jobbigt , !! ,



<3<3

2008-10-07 @ 18:23:29
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0