Drömar!!

Fyy vad jag har drömt i natt elelr idag också eftersom jag gick upp vid halv sex.
Men det hör inte till saken..
Har drömt jätte mkt lustigt..
En sak som känndes så verkligt var att jag var hos ett par kompisar till mamma...
Vi hade jätte trevligt vi grillade å bara hade det bra..
Dage efter skulle vi gå ner till vattnet..
Då började en liten tjej på ca 3 år. hon gick fram å doppade sig..
Då vart sonen lite orolig så han gick dit å var med henne vid kanten så.. .
Sen hoppade pappan i..
Alla hade vanliga kläder på dig det var det som var så lustigt..

Sen sa mamman till mig:
- nae nu måste vi ju också hoppa i.. 
-  för faan det är ju kalt ju.. 
- Om dom klarar det så klarar vi det..
- nej jag vill inte jag har inga extra kläder..

Då kommer pappan som jag då ser tydligt vem det är..
Det är jens, Min kusins kille..
De flesta vet nog vem Likkiz är..
Hennes pappa var det..
Han är väligt stor och stark..
Så han tar tag i mig kastar ut mig, när jag kommit ca 5 meter då slungas jag uppåt utav trycket.
Så jag fortsätter landar  på andra sidan jätte långt bort var det men det kontiga var jag hörde dom prata som att dom var brevid mig..
När Jens väll hämtar mig då är tidningen å alla där..
De frågade honom hur det kändes att ha gjort ett världsrekord med att kasta en människa längst..
Å vet ni vem reporten är ¨som går viserligen runt å pratar engelska å det kan han faan inte igentligen..
Joo det var min pappa..
Fast han sa att vi skulle säga att Jens var min pappa..
Jag som går å gråtter för att jag har så jävla ont i kroppen efter landningen..
Men sket väll folk i..
Alla ville ju vara med på film..
Men sen när pappa står å intervjuar mig med Jens..
(Jag gråtter fortfarande)
Säger han något till Jens på engelska som får fram iaf att jag är pappas dotter.. (reporten)
Då säger han till kameran, på svenska den här gången..
Okej det  här är min dotter, å hon fyller 16 i år..
Då vart jag sur..
Säger till pappa nae du jag fyller 19 i år..
Han svarar då, ja men du kanske inte ska skämas så mkt.. .

Sen vaknade jag att Filip ringde min mobil..
Vad menade han med att skämas??
Det stör mig..
Jag hatar att dröma..
Fast igentiligen gör jag inte de..
För jag vet hur jag ska tyda dom.. :):):)


Ha de gött.. :)

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0