3 år tillsammans.. :)

Idag firrar jag och Filip 3 år.. :D
Vi har inte gjort så mkt idag..
Förut om att tagit hand om varandra och varit på BIO..
Vi såg the proposal...
Riktigt bra.. :)
I morgon kanske man ska åka till Falkenberg och sen te G-kås..
Får se om man hänkar på eller inte..
Kvinnorna här tjatar ju så dant.. ;);)
Hehe..
Nae nu ska jag sluta att blogga för idag..
För nu ska jag spela kort.. :)

Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Grattis vännen :)

2009-08-17 @ 12:12:54
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Johanna Stragnefeldt Skog :)

grattis till er igen mina sötnosar <3

2009-08-22 @ 21:00:01

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0