Lördag..!

Jaa då var det Lördag igen..
Vad händer idag då?
Norrköping?, Fiska?eller bara vara hemma??
Om jag fick välja skulle de bli fiska.. ;)
Hihi..

Igår satt vi uppe hos Ida och Krille och drack lite..
Mia var även här å det var mysigt ett tag iaf.. ;)
Tills vi skulle sova..
Jag, Klint och Mia låg i samma säng..
Klint hade redan somnat och Mia somnade på 2 sek..
Så då var det bara jag som var vaken..
Det är inte det lättaste att sova när två st SNARKAR en i öronen..
Faan skit ner er.. ;)
Så jag gick in i soffan och lade mig där.. 
Och tittade på Tv och då var det dags för TVSHOP igen..
Haha..
Alltid lika kul att titta på..
Så jag stängde in dom i sovrumet för när Mia snarkade så hördes det ut i vardagsrumet..
Stakars lilla Tira som fick ligga där inne och lyssna.. ;)
Hihi..

Jaa så för mig blev det en natt på soffan..
Inte för att det är något nytt.. ;)

Nae nu ska jag börja med maten..
Ha de bra..

En liten rad till mig
Postat av: mia

HAHAHAHA, förlåt ja kan inte rå för det :P

Men mysigt hade vi du och jag iaf :D ! tills jag somnade till i soffan gud så himla trött jag var :) HAHA !



Bättre att jag sover på soffan nästa gång ;)



LOVE <3

2009-08-02 @ 22:57:45
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0