Paus..

Ja då var det paus i My name is Earl..
Idag hade vi fin främat det var..
Malin, Anna, Åsa, Daniel, mormor Gunliss, mamma Kattarina, Olle med son..
Kommer inte ihåg vad sonen hette.. hihi..
Även Ida, Krille, Ronja, Rasmus och Belle var här..
Bjöd på glass med massa olika såser och strösel..

När de andra åkte fick Mallan brallan stanna kvar här.. :)
Så nu är hon tebax här på gatan igen.. ;)
 
Alltid trevligt att få folk som kommer förbi på en fika.. :)

Fick precis veta att sonen hette vist Lukas..

Å så har vi varit och fiskat idag, å det gick inget vidare..
Fick en mört jävel som släpte precis när jag tog tag i den så den for ner mellan benen på mig och slemade som faan..
Så dom andra börja skratta åt mig när jag sa att jag var slemig och luktade fisk mellan benen..

Å för Jeppe gick det inte heller så bra..
Hans fiskelina gick av..
Så säger han..
Faan kan inte lina vara lite tjokare..
Då gäller det att vara snabb i munen så då svarar jag..
Hur tjock vill du att jag ska vara egnetligen.. ;)
Hehe det var ju kul.. :)

Jaa då var My name is Earl slut då..
Vad ska man hitta på nu då??
I morgon blir det mkt att göra..
Köpa saker till Figges bil, fixa med Figges bil medan han gör de så ska jag och Mallan städa hans garage har jag lovat.. :) sen blir det att åka te Anna och sova där tills Torsdag..
För på Onsdag och Torsdag är det skänningemarknad..
Och det får vi icke missa.. :)

Nae om man ska titta på film nu eller åka bil..
Humm blir lite svårt..
Skönas är nog titta film för om man åker bil vet man ju vart man hamnar.. :)
Tittar man film blir det ju en man inte sätt förut.. ;)
Hihi..

Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0