Road trip 2009

Jaa igår åkte vi på ROAD TRIP!!
Det var jag, Anna, Elin, Jessica och så lilla Mallan Brallan..
Vi startade i Linköping och åkte neråt i Landet..
Vårat första stopp blev Ödeshög..
Där fyllde vi på vatten i bilen eftersom den höll på att börja koka.. ;)
Men sen fortsatte vi neråt..
Sen stanade vi lite innan Jönköping för att fixa vindrutetorkarna... :)
Nästa stopp blev lite utanför Jönköping, då byte Anna och Jessica plats då var det dags för Jessica att köra..
Sen vart vårat nästa stopp..
FALKENBERG..
Hemma hos familjen Andreasson..
Hela familjen var hemma..
Och det var tydligen inte så vanligt..
Men nu har man träffat hela familjen..
Förutom Pappa och det kan bli väldigt svårt.. R.I.P..

När vi hade fikat lite så åkte vi till ULLARED..
Och shopade loss inne på G-kås.
Själv handlade jag bara för 391:-
Men det vart några bra saker iaf..
T.ex
Ett par byxor (inga mjukis faktiskt)
En tröja (inte svart utan vit)
Kläder till Ronja och Rasmus (biligt och bra ändast 10:- plaget..
Å så underkläder, naglar, Chips mm..
Ja som sagt lite smått och gott..

Men blev väldigt nöjd ändå..

Sen åkte vi tillbax till Falkenberg eller okej Skogstorp..
Där hade mamma Katarina hade gjort färdigt maten.. :)
Korvstroganoff och pasta..
Nam nam.. :)

Vid typ 19:30 då åkte vi igen...
Och då bar det hemmåt igen..
Bara en liten dags ROAD TRIP..
Men kul och mysigt hade vi iaf..
Ännu ett jätte stort TACK till alla som var med..
Och lilla Mallan Brallan som vi lämnade kvar hemma..
Kul hade vi och snart blir det igen hoppas jag..
Eller okej kanske inte inom en månad, men iaf inom 3.. ;)
Hehe..
Men TACK TACK..

Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0