Igen Faan..

Faan nu blir det så här igen..
Jag skriver några inlägg å sen blir det värdens största mellanrum..
Jag har ju sagt till mig själv att jag inte ska ha så länga mellanrum men ändå blir det så.. skit..
Men men, nu sitter jag här iaf och tänker..
Tänker på vad jag har gjort undertiden som jag inte har bloggat..
På alla hjärtansdag så var jag på Dans med min praktik det var ett underbar slut på mina 5 veckor där..
Å den 16 så fyllde mamma 45 år...
Då var det lite folk här och den veckan så var även Annas lilla syster Mallan här.. ;)
Mallan sov också här hos mig å vi hade det jätte kul.. :)
Saknar lilla Mallan..
Men man kan ju hoppas att hon kommer tillbax till påsklovet.. :D

Idag den 28/2 - 09 så har vi hjälp Anna att flytta. .:(
Hon har nu flyttat till skänninge.. :'(
Faan Anna, du bara lämnar oss här..
Men vi ska komma hem till dig nästa helg å äta mat som du bjuder på..;)
Saknar dig redan Anna..
Hur ska det här funka??
Faan Anna..
Men men, Om du trivs där så är det bättre för dig.. :)


Nae nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om jag kommer på så får jag väll skriva ett inlägg igen.. :)

Ha de gött.. Pöss hej..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0