Krogen.. !

Jaa..
Då har det varit helg igen..
I fredags så var vi ett gäng som satt hemma hos Johanna..
Sen drog vi ut på krogen å hade det riktigt roligt..
En lyckad kväll för mig iaf..

I går så hade vi en liten hemma kväll..
Vi åt god mat,,
Senare på kvällen så åt vi Räkor..
Mmm, det var riktigt gott.. :D
Sen gick jag in i sovrummet för att titta på TV, men ni kan ju gissa vad som hände..
Jo det är faktiskt så att jag somnade faktiskt..
Men innan det så hade jag en bra kväll iaf..

Idag har vi varit ute i V-stad..
Ätit mat hos "mormor och morfar"..
Fick kött, potatis, sås, grönsaker..
Till efterrätt fick vi, Glass och jordgubbar.. :D
Jätte gott..
Sen så skulle vi fika så klart..
Då blev det Te och kaka.,
Men bara Te för min del..

Ja, sen har jag inte gjort så mkt...
Men i veckan är det fullt upp med praktiken..
Jobbar 12 - 21 hela veckan skulle jag tro..'
Men det är kul som faan å man trivs..
Så för mig gör det ingenting.. :D

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

Ajemen! En lyckad helg blev det=) Fast fick ju åka hem då.... Men de var nog lika bra! =)

2009-02-01 @ 19:35:15
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0