Vårdcentralen!

Jaha då har man varit på vårdcentralen idag..
För att titta vad man har för jävla skit..
Å alla kan ju gissa vad jag har, om man går till skäggets vårcentral..
Jo de är klart att jag har ju bara det här vanliga viruset som alla har nu i vinter..
Fick lite hostmedicin utskrivet..
Å så fixade jag med alla mina andra mediciner som jag behöver ha..
Typ epipen, pronaxen, cetricin och betapred..
Jaa, å mamma var också på vårdcentralen idag fast i Kärna..
Å hon fick mer medicin utskrivet..
Fast vi har samma skit..
Att det kan vara så olika från vårdcentral till vårdcentral..
Men det är tydligen så..


Ja å i morgon är man ledig så då är man hemma för den skull..
Men ska iväg en stund vid 16 - 17 nån gång med pappa..
Ska titta på skor, för det är ju faktiskt studenten snart.. ;)

Vissa har ju tur att hitta sina skor för 50 kr..
Eller hur Elin.. ;)
Men om man hade haft pra fötter så hade jag å Elin köpt lika dana men när vi väll testade så satt de inte alls bra..
Men det kan ju inte alltid vara perfekt...

Men får hoppas att jag hittar ett par i morgon när jag åker iväg med pappsen... :-d
Och bara så att alla vet, så är det faktiska pappa som har erbjudit sig att vi ska åka och titta på skor till mig..
Så slipper man höra en jävla massa skit sen runt om kring..
Så nu ör det sagt till alla..



ÅÅÅÅ just det, de här måste jag säga till ALLA!!
Elin och jag som har pluggat som små svin med hennes projekt arbete...
Hon fick VG på det.. :D:D
Fatta hur glad jag är för din skull Elin..
Å de små felen som är, det fixar ju vi hur lätt som helst.. :D


Nae nu ska jag titta lite på TV.
Eller som jag ska sätta mig och sy lite innan CSI börjar 23:30..
 
Vi får se vilket det blir..
Ha de gött..

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

Haha aa men jag funderar på om jag ska kola efter ett par andra också..=) så kan jag ha ett par skor på mig på dagen å ett annat par på kvällen =)

Tack ännu en gång att du hjälpt mig me arbetet =)m Puss På dej! <3

2009-02-03 @ 23:30:41
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0