Varför??

Varför kommer det sig att man ena dagen känner sig skaplig, å nästa dag mår man skit??
Varför är det så??
I går kände jag mig skaplig när jag var iväg med pappa..
Men när jag kom hem så kände jag mig så dålig, somnade å sov i 2 timmar..
Sen vaknade jag till å kunde inte sova förens vid 6 nån gång..
Å idag när jag vaknade så mådde jag så dåligt, ont i hela kroppen, huvudet, allt, allt på samma gång.. 
Varför?? 
Det är ju inte bra att vara sjuk nu när jag har praktik å allt, å jag som trivs så himmla bra.. 
Men jag får prata med Kjerstin Å se om jag kan jobba igen lite nästa vecka eller något.. 


Nu ska jag fixa det sista, sen bar det av te Vikingstad i helgen.. 
Kommer hem på Söndag å har inte tillgång till någon data under helgen så om ni vill mig något så nås jag på mobilen.. 
Ring i så fall, för jag har varken Kompis eller pengar på telen..

Ha de gött..!!

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0