ELIN OCH JAG!!

Faan va nöjd jag är.. :D
Jag och Elin har suttit och trällat med hennes projektarbete..
Men äntligen är vi klara..
Vi har suttit med det här arbetet flera timmar, flera dagar..
Men nu äntligen..

Vi som tänkte att nu är det ont om tid..
en när vi väll började att ren skriva allt på datan så gick det ju jätte fort om man sammarbetade..
Vi hade lite tids press på oss ockå..
Om vi skulle ha det utskrivet så skulle vi vara borta hos Björn innan 22:30..
När klockan var 22:00 hade vi 7 sidor kvar att skiva..
Då tänkte jag "nae det här hinner vi aldrig"..
Elin gick ut för att möta Sara..
Då satte jag mig å skrev å skrev..
Fick faan kramp..
Vid 22:20 då hade vi fortfarande saker kvar att göra...
Men vi hann..
22:29 var vi utanför Björn..
Jag kan inte tänka mig att vi har varit så duktiga..

Men nu är hennes arbete klart och det känns skönt att ha fått hjälpa någon och man verkligen ser att den personen man hjälper uppskattar allt man säger och gör..
Hoppas att hon får mer än G..
För det är hon faktiskt värd..

Vet inte hur mågna gånger Elin sa igår att hon var så tacksam att jag hade hjälpt henne..
Hon ska bara veta hur mycket det värmer när hon säger så..
Jag hjälper gärna till..
Bara jag kan det själv så är det ju lite lättare..

Så nu får vi se om hon kommer med något mer arbete som hon behöver hjälp med då vet hon att jag finns här för henne... :D

ELIN OCH JAG!!

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

Naw va söt du är pullan! Jag säger det ännu en gång. Tack så jätte mkt. Hade du aldrig hjälpt mig hade jag inte ens gjort något arbete. Men tack tack tack! =)

Puss<3

2009-01-23 @ 15:08:23
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0