Tjolahopp!

Jaa då var den här helgen snart över..
I Fredags var vi hemma hos Emma å drack å hade skit kul rent ut sagt..
Men fick ju även höra kvällens höjdpunkt..

Johanna - Du måste slänga den där tröjan!
Dennis - Varför?
Johanna - För att den är utsliten!
Dennis - Nae det är DU som är utsliten..
Alla - ASG HAHA

Det roligaste med det här var att Dennis var så himla snabb med att svara..
Det vill jag lova var kvällens höjdpunkt..

Vi hade en helt underbar kväll!
Det är verkligen en sådan här fest ska vara..
Hur fuller man är, så blir det inget bråk..

Jaa å igår fick man vara hemma å bara ta det lugnt..
Å idag så har man varit iväg med sin praktik på musik café..
Jätte mysig å kul var det..

Jahopp då får jag tak för en underbar helg som jag har haft till alla underbara människor som har varit med..

Tjolahopp på er.. !!

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0