Sommar, ZUMBA!!

Jaa det är sommar nu..
Eller??
Det sägs att det är det iaf..
Fast inte så mkt sol som jag hade hoppats på..
Nu är  min Ronja hemma igen skönt att ha henne i närheten igen..

Har varit på Liseberg i sommar, mamma betala och det är ju inte fel.. ;)
Det var jag, Filip, Jane, Putte, Krille, Ida, Ronja, Rasmus, Mamma, Stefan, Fredrik och Jossan..
Trevligt hade vi iaf..
Fick ju gå före alla i kön bara för att vi hade 1 barnvagn.. :) hihi..
Då var jag glad att vi slapp stå i kö in i ca 1,5 timme som vi hörde att andra fick göra.. HAHA..


Det jag inte riktigt gillar med sommaren är att jag aldrig kan sova på natten, kl är 07:10 och jag har inte lagt mig än..
Faan då Lina..
Är trött men funkar inte att sova..

Mallan brallan här även varit här ett par dagar, men åkte hem i onsdags och kommer tebax i helgen hoppas jag..
Tebax kommer hon iaf.. :)
Hihi..
Tomt utan henne nu när man är van vi att hon är här..
Hennes skratt och hennes dåliga atityd man saknar den.. ;)
Men vi alla Älskar henne för det.. :)

Jaha vad händer resten av sommaren då?
Innan man ska tebax te skolan igen..
(fy faan)
Men det är mitt egna fel..
Hade ju kunat göra det när det skulles men när man inte mår bra så orkar man offtast inte med skolan heller..

Tittar på de här TV SHOP..
Alltså vilka grejer dom kommer med..
Nyss var det en sak som heter ZUMBA.

Musik som man rör sig till och får den perfekta kroppen..
Smalare midja, slankare armar, fastare rumpa...
Man får 6 olika vidios och ett par hantlar typ för endast 599:- plus frakt..
Het fantastiskt..
En tjej gick ner 25kg på att endast träna med hjälp av ZUMBA helt otroligt ju..
MEN,
det kommer alltid ett men..


Det tog henne bara 86 veckor att gå ner dom kg..
En annan tjej hade gått ner 9kg72 veckor..
Dom säger inte hur lång tid det tar utan det står lite fint uppe i hörnet.. ;)

Men det finns ju alltid en hake, om man läser också så står det:
"leder endast till viktminskning vid samband med kalori inriktad diet och en sund livsstil "..
Men hur ofta läser man när dom berättar så mkt bra om det??
Tycker det är lite kul..
Det ska alltid låta så bra fast de har ju redan alla som har den perfekta kroppen..
Undra bara hur mkt kändisarna får för att vara med..
Eller om dom värkligen anväder sakerna och är så nöjda med TVSHOPs produkter..
Som i detta..
Hur vet vi att det just ZUMBA som har gjort deras kropp??
Det ända man hör dom säga är, Dansa dig smal med hjälp av ZUMBA..

Jaa ni Tvshop är väldigt roligt att se på framförallt när det inte finns mkt annat att göra.. :) hihi..

Jaha vad gör man nu då..
Tråka som vanligt och får väll fortsätta att titta på TVSHOP..
Det kommer ju bara roligare och roligare saker..

Nae nu ska jag lägga mig ner och hoppas på att jag sommnar snart.. :)
Natti natti på er..
Ta hand om er..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Det är ju lite sommartradition att se Mallan här på gården, det var därför jag frågade efter henne igår eftersom det verkade så ovanligt att hon drog hem efter så kort tid lixom :P



Jadu, var fan är solen?!

2009-07-31 @ 11:58:34

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0