TACK!!

Vi börjar med ett stort TACK till Anna.. :)
Att jag har fått en sådan fin blogg..
Det tog sin lilla tid och många saker har ändrats på vägen..
Och även lite små saker kommer att ändras framöver..
Men i hel het så är det klar nu.. :)
Om någon vill ha lite hjälp med sin blogg så finns Annas länk ute i spalten..

Lite små saker jag kommer på nu att jag vill ska ändras..
Men inget som kommer att göra några stora skillnader.. :)
Men änu ett TACK till Anna..
En riktig ängel..

TACK TACK TACK....
Och så just det TACK.. ;)

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Men shit, vilken gullig design du har! Anna, hon är duktig :) Jag ser att du avgudar Hello Kitty :)

2009-06-02 @ 21:07:59
URL: http://sundarii.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0