UPPDATERING

Ska inom kort uppdatera det som har hänt sen sist och det är ju lite..
Men det kommer förhoppningsvis i morgon.. Bara så att alla vet....

En liten rad till mig
Postat av: Anna

Jag vet inte varför jag mår så. Tom tror att jag har matförgiftning eller hjärnhinneinflammation medans jag tror att det är öroninflammation som satt sig långt in. Ska åka in till sjukan så fort jag har tid.

2009-06-17 @ 12:57:00
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: sundarii

Anna: Ursäkta mig men tror han allvarligt på att det kan vara matförgiftning?! Jag har råkat ut för det och det känns i MAGEN, inte i huvudet.. Jag står fortfarande fast vid att det kan vara någon slags balansstörning. Eller så är det väl stress och utbrändhet som kommer krypande? Tänk på att du inte är så van vid att arbeta så hårt som du gör... TA HAND OM DIG ANNA! (Förlåt, Lina, om jag skriver till Anna här genom..)

2009-06-19 @ 19:23:22

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0