Äntligen , Ensam, Hur länge orkar du??

Äntligen har jag blivit beviljad att få förlängd studiegång..:)
Faan va skönt...
Då vet jag att jag kommer att få gå efter studenten också..
Många kanske tycker att det är jobbigt men jag tycker enbart att det är skönt..
Då får jag iaf ett slutbetyg när jag är klar.. :):)

Ja det var de dä..



Livet är lite upp och ner nu..
Känner mig väldigt ensam ibland..
Inte det att jag inte har några kompisar utan bara allmänt ensam om visa problem..
Det är lite jobbigt men jag vet att det finns en sådan liten tid i livet..
Och den är väll här för mig nu..
Jag kämpar på så länge som jag orkar..
Det går nog över snart kan man ju hoppas..



Igår var en extremt jobbig dag.
Viste att du skulle iväg men viste inte hur det skulle gå..
När jag sa hej då till dig, kunde jag itne hålla det inne i mig längra tårarna kom och jag kunde inte sluta..
Jag å Ida gick till bussen..
Jag grät hela vägen..
Viste ju inte hur det skulle gå..
Grät även på bussen, folk tittade på mig men inget som störde mig..
Jag var bara tvungen att gråta "av" mig kände jag..
När jag kom till skolan grät jag även då..
Satt i ett hörn på bilden å grät tanken att du inte skulle klara dig..
Hade behövt något att prata med då..
Men Mia var hemma så vi skickade sms å de fina orden som hon skrev till mig vart att jag grät mer..
Jag viste att Mia förstog mig å det känndes så skönt..
Vid halv 12 kom dom och hämtade mig..
Då åkte vi..
När vi kom fram så berättade vi vad det var som var fel..
Och de försökte det som dom kunde göra..
Du blev sövd för att kuna undersökas..
Å man hörde verkligen hur ont du hade..

När du "skrek" som mest så var tårarna i ögonen igen inte bara på mig utan på fler..
Men du klarade det den här gången, men hur blir det nästa vecka??
Kommer du att fixa det??

Du är så underbart fin nu med kala fläckar här och där..
Men vad gör det??
Huvudsaken är att du kommer att bli bra..

Just nu är du den sötaste hunden i världen som finns..
Hoppas bara att du orkar kämpa dig egenom det här..
Den här delen tror jag du klarar utan problem..
Men frågan är hur det går med dina höfter och knän..

Men ett steg i taget som läkarna sa..
Älskar dig Arvid du finns alltid i mitt hjärat vad som än händer..
En ledsamdag igår..
Men en mer posetiv efter läkaren..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Jag blev värsta ledssen. =( Men hoppas allt kommer gå bra. Puss<3

2009-03-21 @ 03:53:07
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Mamma EWA

Du mitt lillahjärtegull!!

Mamma finns alltid....glöm inte det!!

Jag älskar dig.....och vet att Arvid gör det också!!

Svea och Sverker säger "Tack så mycket" idag!! Bara så du vet!!

Puss och kram mamma EWA

2009-03-26 @ 23:15:37
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0