STUDENTEN!!

Här är min studentinbjudan till de som är intresserade..
Svara här på min blogg..:)
Låter de bra kan man skriva så här??

Hejsan!


Du/Ni är varmt välkomna till min student den 12/6 2009..

Ni får självkart ta med er någon om det skulle vara så

att jag har glömt att skicka ut till någon..


Utspringet på ljunkan börjar klockan 11:30 och jag är den 19:e klassen som springer ut. Så ni som vill får självklart komma till skolan och ta emot mig när jag springer ut.

Efter utspringet så kommer jag att hälsa på er som står där för att sedan ta en sväng på vagnen genom staden.


Efter det bjuder jag på fika hemma hos mig.

För de som inte vill möta upp mig i skolan kan vara hemma hos mig vid klockan


Jag hoppas att så många som möjligt kan komma till mig denna dag.

Jag har ingen gräns på hur många som kommer..

Men skulle vara bra om jag fick veta vilka som kan och inte senast den 8/6..


En liten rad till mig
Postat av: Anna

Jag kommer. Springer iofs mellan dig och Elin hela den dagen men du kommer träffa mig. Kollar givetvis på er när ni springer ut!

2009-05-19 @ 23:22:18
URL: http://cervix.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0