En trip te Jönköping!

Då har man varit på en trip te Jönköping..
Åkte i torsdags och hälsade på Klints pappa..
Vi sklle bara stannat te fredagen men vi hade de så trevligt så det blev så att vi stannade till söndagen..
Vi åt rikgtigt fin mat varje dag..
Var på A6 shoopade lite, hälsade på Gurra och Elli..
Sen satt vi hemma i Bengts (pappa klint) hus och eldade och myste för det mesta..
Riktigt trevligt faktiskt.. :O)



Ville även lägga in en lite sak som jag fick i födelsedags present..
Av en underbar person, som skrev något väldigt fint till mig..
Här kommer det:

Okej. Ja. Vill gratulera dig på dagen.
Även knaset med magen.
Du har hjälpt mig genom allt.
Genom denna text vill jag ge dig allt som är ballt.
Du är underbar du är tuff.
Men du måste ut o umgås med oss din struts.
Har den äran på dagen Lina,
Min egna lilla pina..

Tack Figge Lundgren för den fina texten, nu väntar jag bara på att du ska göra en låt till mig också..
Den värmer verkligen.. :)


Nae men nu ska jag ut och röka lite..
Så då finns det bara en kvar sak att saäg,




Ha de göttans!!

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

"Sen satt vi hemma i Bengts (pappa klint) hus och eldade och myste för det mesta.." HAHA! Det kan lätt misstolkas! Att ni satt inne och eldade på möbler, guuud så mysigt! HAHA!



Jaja, jag är pucko.

2009-11-09 @ 16:09:30
Postat av: Lina

HAHA Men Sandra du vet förr så eldade man i hus för att få upp värmen.. :) å så är det fortfarande i en del hus.. ;);)

2009-11-10 @ 21:03:09
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0