Ny BH och Pappas plånbok blev tom..

I Lördags åkte jag, Ewa och pappa till Norrköping för att jag skulle få en ny BH av min pappa..
Det var nämligen så att när jag fyllde så sa pappa till mig "Du och jag ska åka till Norrköping Lördag den 14 november och köpa en ny BH till dig.. "

Å tack så mkt tänkte jag..
Eftersom jag har ganska stora problem med mina bröst.. ¨
Så är det bara en affär i Norrköping som fixar iordning BHar så att jag kan ha dom..
Så lite smått jobbigt..
Men det funkar..
Så sagt och gjort..
Vi åkte till Norrköping i Lördags och tittade på BHar..
Efter 40 min och mkt testningar på olika modeler så hittade jag en som satt ganska bra iaf..
Tittade på prislappen och oj oj oj..
Jag tycker det är dyrt när mina BHar kostar typ 600kr...
Men nu kosta denna 979kr..
Fy faan..
Så jag ville inte ha den igentligen..
Men pappa sa, joo ta den nu så går vi å äter..
Thihi..
Tack pappa för en underbar och efterlängtad prisent..
Så nu sitter man här med en ny BH på sig som kostade knappt 1000kr..
Får se hur länge den håller.. ;);)


Men en stort tack till min älskade PAPPA... :)





Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Vad rar din pappa är :D

Han bryr ju sig om dig ;)

2009-11-19 @ 15:18:32

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0