Elins händelser nr 3..

Ja då var det dags för en till Elins händelser..

Efter att vi hade varit i tranås så kom Elin förbi på en te å lite kortspel..
Då Jag tyckte att Elin var väldigt hög emot vad hon brukar vara..
(Elin har diabetes på det sättet menar jag hög inget annat)
Efter mkt tjat på lilla gumman så fick jag ta å titta vad hennes blodsocker låg på..
31.7..
Det är jätte högt..
I vanliga fall ska man ligga mellan 4-7..
Så man kan säga att hennes var välgit högt..

Jaja nog pratat om Elins jätte höga blodsocker..
(fy dig Elin inte bra..)

Då kommer vi till det riktigt roliga..

Jag och elin går ut å röker på baksidan för ovanlighetensskull...
Då säger Elin..

Vem faan är det som lyser med fiklampan så här sent igentligen..

Å man kan ju saäga att Elin inte säger det så tyst...
Utan lite högre än valig ton..
Då svarar jag viskande..
Men Elin det är ju Polisen somgår där..
Till svar får man då..
Jaha å faan.. HAHA..

Vi båda utbrister i ASG..
Faan va roligt det var..
Tror verkligen att polisen hörde vad Elin sa..
Frågan är ju bara vad de gjorde här, mitt i natten.. ;)

Ja det var Elins hädelser..
Som sagt händer det alltid något roligt när man är men Elin Andersson..



/vårat svärord Kursivt har vi icke hållt.. Ville bara uppdatera det.. Från Elins händelser nr1../

Ha de göttans...


En liten rad till mig
Postat av: Elin

Jaa jag säger då det! =)

Vad kommer allt ifrån..?

=)

2009-10-12 @ 16:38:55
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa du Elin det är en väldigt bra fråga.. ;) haha

2009-10-12 @ 18:08:08
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0