Fnittriga Mulla..

Idag har jag träffar Mulla.. :)

Har haft det väldigt roligt måste jag säga..
Hon tyckte att jag hade mkt salt på mina popcorn..
Men vaddå, det blev ju gott men törstiga som faan blev vi efter det å hade inget att dricka..
Skit också..
Men efter popcorna blev vi JÄTTE knäppa..
Skratta åt allt och ingenting..
Det var också roligt..
Så satt vi ute och skulle röka och Mulla sa det ena efter det andra fel hela tiden..
Och vi skrattade och skrattade..
När jag skulle säga..
"Det går bra för dig hör jag"
Men istället säger jag..
Du, broh..
Å vi båda utbrister i as garv..
Å Mulla skratta massa åt mig när jag sa vad jag hade tänkt att jag skulle säga..
Det gick tydligen inte så bra för mig heller.. :)
Hihi..
Så satt vi och sa, "Eeej broschan"..
Vi tyckte det var jätte roligt iaf..
Och det hade ni också tyckt om ni hade varit trötta och fnittriga..

Kul som FAAN hade vi... Hihi...

Och jaa just nu är jag lite lustig jag vet det men det är för att klockan är 04:15 och jag ska te skolan i morgon och inte kan sova..

Men försöka går ju alltid.. :)



Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0