Spökligt.. !

Igår åkte Jag, Anna, Elin och Mulla på Spökjakt..
Rugigt som faan..

Vid 22:00 åkte vi till Löfstads Slott..
Alla var förväntansfulla, katiga men ändå rädda..
Väl framme så vågade varken Elin eller Anna följa med upp till slottet..
Så jag och Mulla traskar upp lite försiktig..
När vi kommer upp för baken så ser vi inte det huset där rum 13 är..
(läs vidare på länken så förstår ni vad vi menar.. )
HÄR
Så jag och Mulla tänker men om vi går på den här vägen så kommer vi ju till baksidan och där ser man ju rum 13..
Så vi hann inte att gå så lång och då ringde Mullas tele..
Det var Anna som ringde..
Hon sa att vi egentligen inte fick vara där uppe..
När Mulla tysnar så hör vi någon som "skriker"..
Kan ju inte skriva att vi hörde garanterat ett skrik eftersom vi inte är 100% säkra..
Men det kom precis bakom oss..
Som om någon stod 5 meter bakom oss..
Men ingen var där..
Jag och Mulla får panik skriker och springer så fort vi bara kan..
Eller okej då..
Vi sprang inte..
Det var våra BEN som sprang..
Faan vad undan det gick...
Fram till ett stup Mulla hoppa ner jag vågade inte så jag satte mig och åkte kana ner...
Sen sprang benen fortare än vad kroppen han med..
Vi var inte äns anfådda när vi var nere vid Anna och Elin..

Det var riktigt läskigt..
Det oförklariga kommer att finns kvar tills någon förklarar och bevisar vad det var som lätt..

Jag vet vad jag tror att det var och det kommer jag fortfarande att tro..
Ingen som kan ta bort det från mig om ingen har 100% bevis på att det var något annat än det jag tror..


Vi åkte även förbi Ekenäs slott..
Där vi inte stanade utan fortsatte att åka till Linköping..


När vi åker så kom vi på att vi skulle berätta spökhistorier.
Så Anna började och mitt i historien säger Elin "Fan vad många rådjur!" och pekade ut mot en åker.
På vägen ser Vi att det är någonting men det var ju inget rådjur.
Men när jag tittar ut på min sida så ser jag vildsvin!!
Det var ju inte bara ett vildsvin utan mellan 10-20 vildsvin..
Inte bara på min sida utan runt hela bilen..
Jag ville att vi ska vända och titta på dom men det ville inte dom andra..
Så vi åkte vidare..
Stackars flickor som var så rädda.. :)
Anna hade ju aldrig sätt vildsvin innan...
Men nu har hon gjort det.. :):)

Vi åkte vidare till Stjärnorp men vi vågade inte gå upp eftersom det stog en kvinna i huset brevid och tittade på oss..
Så då åkte vi till Ljung..
När vi väll var framme och såg små skymtar av huset börjar alla helt plötsligt må illa.. 
Jag ville att vi skulle åka upp på gården inte gå ur bilen men åka upp iaf för att hoppas på att se någonting..
Men de andra ville inte det så då bestämde vi för att åka hemmåt..
När vi börjar rulla uppåt så blir det ISkallt i bilen..
Oförklarligt eftersom alla rutor var uppvevade och vi satt i bilen med låsta dörrar och ingen fläkt på..
När vi har kommit förbi bröllopskurvan i Ljung..
(läs på länken)
HÄR
Då vart det normal temperatur i bilen igen..
Riktigt läskigt..


Men vi hade en trevlig kväll/natt och tackar alla tjejer för en ruskigt rolig kväll..


Jag säger inte att ni inte behöver tro på det här..
Men låt mig iaf tro på det..
Efter som jag har varit med om det förut i olika sammanhang så tror jag på det..

Åk till ett sådant här ställe själv och avgör sedan vad ni tror..
Ge det inte bara en chans utan ett par gånger..
Man ska aldrig ge upp efter först försöket..


Komentera gärna om ni vet något ställe som man kan åka till..
Eller om ni också har varit med om något från den här "världen"..


Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0