Vart tog du vägen?

Det är en bra fråga..
Vart tog du vägen?
Du var med mig i Fredags och allt var så bra..
Men sen på kvällen så försvann du bara och kom inte tebax..

I Lördags var det så tomt utan dig, jag märkte verkligen att det var någonting som fattades..
Och det var din närhet.. 
Jag åkte ner till barsken och försökte roa mig..
Vilket inte var det lättaste eftersom jag märkte att du inte var hos mig..
Saknaden var så stor..
Du har ju alltid funits vid min sida när jag har behövt dig..
Men nu när jag väll behövde dig nere på brasken så var du bara borta..

Vart tog du vägen??

Att man kan sakna någon så mkt som jag gjorde..
Det är ju nästan hemskt nu när jag tänker efter..
Men ibland måste man få sakna ordentligt och det var det jag gjorde..

På Söndagen, du var fortfarande inte tillbax..
Där ligger jag i soffan och bara väntar på att du ska komma tillbax..

Varför dök du aldrig upp??

Jag väntade och det blev Måndag..
Du var inte här än..
Du är inte äns här idag..
Men jag känner att du är nära..

Men hur länge ska jag behöva vänta??

Nu har det gått 4 dagar och du är inte hos mig än..
Kan du inte förstå min längtan efter dig??
Vill bara att du ska vara här så att jag kan "visa" upp dig för alla..
Slippa må dåligt för att du inte är här..

JAG VILL HA TILLBAX MIN RÖST!!

Jupp det är det de hela handlade om..
Min RÖST..
Jag har varit hes sen i Fredagskväll..
Den bara försvann..
Hihi..

Lite roligt var det väll att läsa.. ;)



Vill bara tillägga att i fredags så fyllde min syster IDA 25 ÅR.
Jupp det var det jag ville lägga till..



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Martina

haha va söt du är Lina ^^ de va ett kul inlägg xD

2009-09-22 @ 15:11:09
URL: http://www.metrobloggen.se/tiinizzz.
Postat av: Elin

Hehe =)

2009-09-22 @ 15:24:15
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa vist var det lite roligt.. ;) hihi.. lite smart måste man vara.. :)

2009-09-23 @ 03:50:40
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Lina

Till martina.. : Varför kan man inte komma in på din blogg?? det står att den inte finns.. :) Puss

2009-09-23 @ 03:51:50
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Men shit, Lina! Jag trodde först att det handlade om Klint! Fy, vad du skräms. Ni två ska ju hänga ihop hela livet, det har jag bestämt :P



Rösten, man märker hur viktig den är när man väl tappar den. Min röst börjar smått försvinna, är dundersjuk av förkylning..

2009-09-23 @ 06:58:06
Postat av: Lina

Sandra: hihi.. Jaa vist var det lite kul.. :) haha..

Tur att jag fick någon som blev skrämd iaf.. ;)

2009-09-25 @ 19:16:42

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0