Jag vet inte.. <3<3<3

Jag vet inte vart jag ska börja..
Jag har så mycket jag vill skriva, men jag känner jag att jag är inte redo skriva för mycket än..

Tårarna rinner ner från min kind varje dag..
Du har lämnat ett stort hål efter dig..
Jag kommer alltid att älska och sakna dig..
Sakna dig till den dagen då vi ses igen..
Jag önskar bara att jag fick reda på varför du lämnade oss nu..
Du var för ung..
Du hade så mycket kvar att ge..

Känner att jag inte vill skriva mer just nu..
De är fortfarande för jobbigt..
De kommer en dag då jag kan skriva mera..
Då jag kan skriva mer vad jag tycker och tänker om vad det är som har hänt..
Just nu känns det som att jag inte vet någonting..
Vet inte riktigt vart jag har mina känslor..

Kommer även en dag lägga upp den dikt jag skrev den dagen jag fick veta vad som hade hänt..


Saknaden är stor Johan..
Men två underbara målningar på min kropp kommer jag alltid att bära med mig från dig..
Och även alla underbara minnen..
Du var mer än bara min kusin..
Älskar dig Johan..
Vila I Frid tills den dagen vi ses...

<3<3<3 dessa 3 hjärtan är alltid för Johan..






Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

R.I.P Johan



LinaFina, du vet var jag finns om du vill prata...

2010-04-04 @ 11:52:50
Postat av: Lina

Tack hjärtat.. <3<3<3

2010-04-05 @ 14:41:59
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Vila I Frid Johan Pettersson!

2010-04-06 @ 14:27:07
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0