Kommer i drömmarna..

I natt drömde jag om dig Johan..
Att jag fick träffade dig..

Jag viste att det var du även om du var smalare än när du levde..
Men hela min kropp kände att det var du..
När jag såg dig så fick jag en sådan stor bamsekram..
Jag fick krama dig en gång till..
En gång till som jag alltid har drömt om..
Även om det bara var i mina drömmar så kändes det så verkligt..

Efter det började du prata med mig..
Du började prata om min pappa..
Att min pappa fyller 46 i år..
Och att jag skulle ta vara på tiden som jag har med min pappa..

Men vad menar du med det??
Jag vet att jag och pappa inte ses så offta är det dä du vill ändra på??
Nu när du har chansen??
Eller, jag fattar inte mycket av vad du menade..
Men när du sagt så, så försvann du bara..
Kunde du inte ha förklarat lite mer??


Jag längtar tills den dagen kommer då vi ses igen..
Även om det är i mina drömmar eller på andra sidan...








Till er läsare så säger jag som vanligt..


Ha de göttans..




En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Det är nog tecken av honom. Ta vara på det han sa, det kan vara sista gången han kommer till dig via drömmar eller så kommer han fler gånger. Även om du inte förstår det så kommer du förstå det till slut.



Min mamma kom i mina drömmar ofta dagarna efter hennes bortgång men en dröm mindes jag särskilt och hon sa åt mig i drömmen att hon inte hade menade att facket skulle strula så dant med begravningskostnaden men att det skulle ordna sig. Medan facket bråkade och vägrade betala så övergick jag från att vara orolig och osäker till att bli säker och tänka att det skulle ordna sig på något sätt. Efter några veckor så gav facket upp och gick med på att betala mammas begravning - för hon hade rätt till det (Hon betalade medlemsavgiften varje månad och vi hade bevis för det) . Först då insåg jag att mamma faktiskt hade talat till mig genom min dröm.. Sen dess har jag inte drömt om henne... :/

2010-04-28 @ 07:16:55
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Lina

Joo jag hoppas det med.. Jag vill verkligen förstå vad det är han menar med det..

Men som sagt en vacker dag kommer jag att förstå.. Vill bara att den dagen ska vara idag..

Tack Sandra..



Okej.. Men då var det ju de som din mamma ville få dig att förstå..

Det var hennes sista bud till dig.. En vacker dag kanske hon kommer tillbaka till dig genom dina drömmar..



Tack Sandra..

Kramar..

2010-04-28 @ 12:17:24
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

<3

2010-04-28 @ 19:15:41
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: mia

Kanske är som man säger, ta vara på tiden du har med din pappa nu ! <3 De är väl precis de, att du inte träffar han så mkt och Johan menar att du ska träffa han mer innan de är försent :(. !



Älskar dig !

2010-04-29 @ 15:23:46
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Joo de har du nog rätt i Mia.. Jag får nog göra de.. Jag, pappa och Ronja ska träffas nästa vecka och umgås lite.. :) så de känns väldigt skönt..



Älskar dig gumman..

Puss

2010-04-29 @ 22:54:33
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0