Om jag bara fick.........

Om jag bara fick ta på dig en sista gång..
Om jag bara fick känna din doft en sista gång..
Om jag bara fick höra din röst en sista gång..
Om jag bara fick vara med dig en sista gång..
Om jag bara fick kramar om dig en sista gång..
Om jag bara fick träffa dig så jag kan få göra allt detta en sista gång..

 

Av:Lina 02:00  31/3 - 10



Saknaden är stor och tung..
När ska man igentligen förstå vad det är som har hänt??
När ska man förstå att det kommer ta evigheter innan man ses igen??

Älskar dig Johan..
Å saknar dig fruktansvärt..

Många tankar till Johan..
Från din Kusin Lina..
Till Johan..
Vila i frid.. <3<3<3






Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0