Tjejkväll i Tostebo..

I Lördags då var jag på Tjejkväll ute i lilla Tostebo..
Dom som jag kommer ihåg som var där var

- Mia (en självklarhet eftersom de är hemma hos hennes mamma)
- Jossan ( Mias stora syster)
- Elin (Andersson åkte med henne ute)
- Johanna (en kompis till Mia en bekant till mig)
- ?? ( Jossans kompis, namn har vi glömt)

Senare på kvällen kom

- Fors (Elin)
- Macke (jag vet ingen tjej men slogs ihop med grannhuset)
- Larsson (en kompis till Macke)

Å sen vet jag inte mer..
För när de andra folket började komma då låg jag däckad..

Jupp Lina Marketeg vart AS full..
Vi körde ölsplet, vilket jag tror härdan efter att jag inte ska vara med på om man ska köra i 1 timme..

Men iaf..
Hade en jätte bra och lyckad kväll förut att jag vart tvungen för att spy, men inga tårar fast man var vid ett jobbigt minnesfullt ställe (R.I.P Johan)..
Men det funkade riktigt bra iaf.. :)

Just det förutom att jag vaknade upp och såg ut typ så här..


(Jag hade även maskara i hela ansiktet men de blev inte att ta kort på Söndagen var lite för bakis..)


Jaaa de gör ont som faan med de får man ta ibland..
Jag kommer ihåg att jag å Mia var ute med Hulda, sen snubblar jag och ramlar framåt..
Slår i huvudet å får lite näsblod mia säger: Lina du blöder lite på näsan..
Jag svarar då: Jaa då de är nog inte så farligt..
Sen går jag två steg sen kommer jag bara ihåg att helt plötsligt så sitter jag vid toan å spyr..
Jobbigt de där med alkohol alltså..
Så hädan efter så ska jag INTE ha foppatofflor å gå på grusväg..
Har ju redan sagt att jag INTE ska ha foppatofflor i blött gräs när man är ute med en hund..
(för då kan de gå illa som när jag var ute med Arvid och fick operera handen.. )


hehe..
Men nu tänkte jag vila lite, eller nää spela eller se TV eller film , humm de märks vad de blir..



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Man mår som man förtjänar som man brukar säga ;)

2010-08-03 @ 02:24:04
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: mia

Hahahaha, jaa ett riktigt fylleslag blev de allt för många :P Hahahaha.. Men de är ju roligt att du hade kul iaf stumpoan förutom sår,spy, stupande på grusväg osv :P. ! <3

2010-08-03 @ 13:10:03
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Sundarii

MEN LINA! Galen kväll du varit med om! Hehe. Ja, ölspelet är ett farligt spel ;)

2010-08-03 @ 13:51:07
Postat av: Lina

Elin: Haha jaa man gör ju de.. :)

Mia: Hehe klart de var en lyckad kväll, de där var ju bara lite små fel steg. ;) hehe

Sundarii: Haha jaa du de kan man lugnt säga.. :) Ett farligt spel? LIVSFRALIGT.. Nu förstår jag varför de inte rekomenderas av socialsyrelsen.. :)

2010-08-03 @ 14:07:50
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Lina då :/ Ser väldigt ont ut. Har du börjat bli blå än?

Ta hand om di! <3

2010-08-04 @ 18:18:41
URL: http://theblackpuma.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0