♥ Dag 12 – I min handväska.

Jaa ni..
Jag använder typ inte handväska någonting..
Men om jag gör det så finns detta offtast i den:

*Något till läpparna, typ lepsyl eller nått..
*Cigg
*Papper + penna..
*Spruta
*Tabletter..


Jaa de är la typ de tror jag..
Har inte så mkt..
Eller jo sen har man ju alltid en massa skit...
Men nu har jag ju inte använt min väska sen i sommras då det typ bara är den perioden på året som den andvänds för mig..
Spruta + Tabletter har jag med mig eftersom att jag har Getingallergi, delvis därför väskan bara andvänds på sommaren..
Har även lite andra små allergier men inte livshotande som min getingallergi är..
Hade den inte handlat om liv och död för mig så hade jag nog inte haft västa på sommaren heller..




Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0