♥ Dag 13 – Den här veckan.

Tis 14/12:  En dag på stan tillsammans med Mia och Mamma..
Mamma var även hos tandläkaren och lagde några tänder..
Fick lite lunch hos Syrran då med, de var ju trevligt.. :)

Ons 15/12: Blev en sväng till Ikano, fixade en del julklappar då med..

Tor 16/12:  Dagen var lugn..
På kvällen då kom Frida hit, å vi gick till hundgården med Anna å så hundarna med så klart.. :D
Satt uppe länge å snackade massa skit jag och Frida.. :)
Mitt i natten till fredagen så bakade vi lussebullar.. :)
Hittade inte det riktiga receptet som jag ville ha, så jag chansade.. :)
AS GODA.. :D

Fre 17/12:  En lugn fredag, Frida åkte tidigt.. :)
Pappa köpte donken till mig, mmmm så gott.. :D
Sen på kvällen då blev det film för mig och älsk.. 
Å han somnade tidiigt, så jag fick se 1 ½ film själv..

Lör 18/12:  Började känna mig lite dålig i kroppen och började få hosta..
Så denna lördag blev det mycket liggande i sängen..

Sön 19/12: Kände mig dålig i kroppen, å hade mkt mer hosta, så jag hade velat bara ligga hemma i sängen..
Men hade bokat in Jönköping, hem till Filips pappa å fira jul..
Så söndagen blev en heldag i Taberg, med massa julmat (inte min favo) å så julklappar..

Mån 20/12: Åkte till hunddagiset och tog en fika, riktigt trevlig..
Fixar här hemma så att mammas saker står på ett ställe så hon kan komma i morgon och hämta det..
Handlat har vi hunnit med också, fast klockan var 21:30.. :D

Tis 21/12:  
fix i lägenheten hela dagen..





Detta har varit min vecka.. :)




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Hujamig vad du har haft det fullt upp :)

2010-12-22 @ 13:34:46
Postat av: Lina

Hahahah. Jupp. :)

2010-12-23 @ 15:38:14
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0