♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Mina drömmar, humm..
Ska man tolka det som mina livs drömmar vad jag vill här i livet, eller ska man tolka det som dom man har på natten??

Livets drömmar:

*Liva ett lyckligt liv..
*Dela mitt liv tillsammans med någon..
*Ha underbara barn..
*Ha ett jobb som jag trivs på..

Detta är några av de drömmar jag har i livet, som inte är så svåra igentligen att fixa..
Sen har jag ju självklart drömmar som är lite mer överdrivna..

*Bli mång miljonär..
*Leva tills jag är över 120 år..
*Leva ett liv utan sjukdomar..
*Bo i en lyxvilla värd många många miljoner..
*Resa jorden runt i några år..

Ja som sagt, dessa är ju inte de lättaste att uppfylla..
Men blir jag bara mång miljonär, då kan jag ju iaf fylla ut några av mina överdrivna drömmar.. :D


Nattens drömmar:

Jag gillar drömtydning..
Å hela alltet i det är ju som en dröm..
Många tror att drömmarna man drömmer speglar av sig i sin vardag..
Men jag tror inte på det..
Jag tror att drömmarna är vårat undermedvetna som vill säga oss saker..
Eller om det är någon "annan" som försöker att prata med oss och förklara..
En dröm jag hade, den var så gripande, så jag försökte att tyda den så gott jag kunde..
Å detta var när vi väntade på besked om det skulle bli rättegång mellan I och M..
När jag då fick reda på i tydningen, att en rättegång närmade sig, å att den skulle gå bra, men dock inte så mkt som jag hade hoppats och mycket riktigt..
Ett par dagar senare fick vi reda på att det skulle bli rättegång..
Å den gick ju bra, personen i fråga fick ju åka in..
Men dock inte så högt straff som vi hade hoppats..

Å detta är inte ända gången som drömmtydningen har "sagt saker" till mig..
Men jag tror på det, å gör man inte det så är det också helt okej..
Men det kan vara värt att testa..

Men jag tror iaf att drömmarna vill säga oss något, men så finns det ju dom som inte tror på det och det är hel okej för mig..
Så hoppas det är okej för er att jag tror på mina drömmar.. :)


Kommentera gärna..




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: Mia

Jag håller med om de du skriver <3 På något sätt betyder drömmarna något, men vissa tror jag inte har med det o göra medan vissa är så självklara om du förstår hur jag menar ? <3



Men de är så fasinerande att om man har drömmt något och så kommer de upp i verkligheten (livet) så får man en liten tankeställare eller hur ?



Men jag håller med dig i det hela <3

2010-12-23 @ 16:45:31
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0