♥ Dag 16 – Min första kyss.

Oj, Oj , Oj..
Hur ska jag komma ihåg just den första..
Jag vet att jag och Bobba vi har kysst varandra många gånger, men kan inte komma ihåg om han var det första..
Men en kille som jag kommer ihåg att jag kysste, som kan ha varit min första eller andra..
Det var en kille som kom från Syd Amerika om jag inte missminner mig eller Syd Afrika eller om det var England, men men han var iaf några år yngre än mig, kunde knappt svenska, bara Engelska..
Han var min bästa kompis kusin..
Å jag vet att en del av henne var från England det är därför jag är osäker på hennes kusin..
Alltså derras mammor var från Sverige men deras pappor från ja England och så vad nu kusinen kom i från..
Tror jag iaf..
Jaja skit samma..
Han och jag kysstes i fönstret henne hos henne, vi sitter och tittar ut å sen bara blev det..
Helt plötsligt så hade vi varandras tungor i munnen..
Å vi var inte speciellt gammla..
Kanske var ca: 8 år eller något..
Å detta var under en av gångerna som det var slut mellan mig och bobba så mkt minns jag haha..

Men den kyssen kommer jag ihåg..
Men än så länge finns det bara en kille som har varit bäst på att kyssas, som lixom har vetat exakt hur personen ska göra, helt underbart perfekt bara..
Å när jag hade strulat med denna kille, den första jag springer till är min syster å säger att denna kille är den perfekta kyssaren..
Sen springer jag till Bobba och säger det också, å frågar om han tycker denna killa är snygg eller inte, om man ska våga öppna sitt hjärta igen och chansa..
Bobba ville inte riktigt svara på om denna kille var snygg eller inte då han ansåg att han är ju kille själv, å då kan man inte säga så..
Tråk Bobba..
Men jag märkte att Bobba gillade denna kille som en kompis, å att Bobba och min syster faktiskt accepterade honom..
Å det var de som var viktigt för mig..
Så jag bestämmde mig för att öppna mitt hjärta till den kille som var min bästa kyssare i hela mitt liv..
(Har till och med skrivit det i en av mina dagböker samma dag, att jag hade strulat med en kille som var den bästa killen på att kyssas.. )

Resultatet över att jag vågade öppna mitt hjärta, till denna kille, det blev jobbigt först..
Jag viste ju inte vad han ville med mig, å vad han tyckte..
Men så illa kunde det inte vara iaf..
För nu sitter vi här tillsammans efter mer än 4 år..

Så våra första kyssar kommer jag väl ihåg, när han lyffter upp mig lite lätt å drar mig intill honom, å så kysser han mig..
Å fjärilar i magen igen.. :)
Å vårat vattenkrig Filip och jag hade i Idas lägenhet, fick ju byta nattlinne flera gånger..
Figo var inte lika glad att vi hade vattenkrig, då han låg och sov i vardagsrummet..

Men detta är tider som jag aldrig kommer att glöma..
Å självklart kommer jag inte att glömma att Filip är den bästa kyssaren i mitt liv..
Å det tyckte jag från första gången..
Så det är inget jag bara tycker för att han nu är min kille..
Utan det var många som fick höra det då med kan jag lova..
Framförallt min syster, verran och MILLI sturefors..
Oj oj oj säger jag bara..





Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Lina, vad vackert skrivet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-12-24 @ 21:02:35
Postat av: Lina

Hihi. Tack. <3

2010-12-25 @ 13:05:17
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0