♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Jag har många favoritfödelsedagar..
Men det finns en som jag minns väldigt väl..

Detta var för 14 år sedan..
Dagen då jag skulle fylla 6 år..
Konstigt nog så kommer jag ihåg denna dag som om det vorre igår..
Jag firrade min födelsedag som vanligt, släkt och vänner var hemma hos mig och jag fick en massa paket..

Min morbror Björn har alltid betytt så mycket för mig, jag hade pratat med honom dagen innan och han låg inne i lumpen..
Han säger då till mig att han tyvärr inte får ledigt så han kan inte komma till mig på min födelsedag..
Jag var jätte ledsen och ville inte längre firra min födelsedag..
Men jag var ju "tvungen" alla som skulle komma de var ju bestämmt långt innan..
Men väl på min dag så var jag inte på top..
Jag öppnade dörren tog paketen, och var nedstämmd hela dagen..
Då min mamma frågar mig, vad är din bästa present du har fått i år då?
INGET, min Björn är inte här så denna dag är VÄRDELÖS..
Mamma sa att hela dagen kan ju inte varit förstörd bara för att Björn inte har varit med..
MEN JOOOO så var det, var inte Björn där varför skulle man då firra en födelsedag..
Klockan blir ganska mycket och det mörkar ute.. (vilket det gör ganska fort eftersom att det var vinter..)
Det ringer på dörren..
Vem kan det vara som kommer så här sent..
Dörren öppnas å där står han..
BJÖRN.. :D
JAAAA..
Jag springer och hoppas upp i hans famn..
Jag blev så glad, min BJÖRN kom till mig på min dag iaf.. :D
Men jag var lite arg på honom eftersom att han hade sagt att han inte skulle komma..
Men jag glömde det ganska fort, han var ju där..
Det var de som räknades..
Då frågar mamma igen, vad är det bästa med din dag..
Jo, att Björn kom hit..
Det var allt som räknades för mig..

Jag vet att det ska finnas ett kort på mig när jag är i Björnsfamn, då har jag bara top och trosor på mig.. :)
Måste leta fram det kortet..
Men detta var sann lycka..
Björn betyder massa för mig, både då och idag..
Skulle aldrig klara mig utan honom..
Älskar dig Björn.. :)




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Åh vad fiiiiiiiint :D

Önskar att jag oxå hade någon så nära relation med någon av mina morbröder men jag har ju min Moster, Rasmus farmor, så hon räcker gott och väl för mig :)

2010-12-30 @ 12:11:22
Postat av: moster ( Din systers svärmor)

Tack gulliga Sandra vad glad jag blir.

Lina: Ja Björn är nog det snällaste som går i ett par skor. Tur att ni bor så nära varandra, nu kanske han inte orkar bära dig i famnen som när du var liten . GOTT NYTT ÅR ha det så bra kramar

2010-12-30 @ 21:52:13

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0