♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Ett nytt år, oj då tiden går fort när man har roligt.. :)

Ett annat ögonblick, oj nu blir det ju så här svårt igen..
Vad ska man nu komma ihåg då?
Som är värt för er att läsa??

Sitter och tänker en massa, det som kommer upp i mitt huvud är dom två gångerna när pappa ska berätta för mig och min syster att han har varit otrogen..
Men dessa är så "jobbiga"..
Jobbigt för mig det är det verkligen inte, men jag tror det kan vara det för honom..
Och jag vill inte "hänga" ut honom här på det sättet..
Eftersom att jag hade ganska mycket hat i min kropp då han berättade för oss..
Jag berättar gärna för personer hur jag reagerade och hur allt gick till, men känner att det finns folk här på bloggen som inte vet vem jag är, och inte vem han är..
Å därför skulle det bara kännas elakt att "hänga" ut honom här..

Så detta får bli mitt ögonblick..
Är det någon som vill veta så är det bättre att ni frågar mig för då har jag lite lättare att förklara än att det ska bli fel när man skriver..

Fast dessa incidenter har hänt, så älskar jag min pappa..
Det är gammalt, även om det är svårt att acceptera att det har hänt..
Men jag har fått ett bra liv iaf.. :)

Nu mera kan jag berätta för mina vänner om detta, utan att bli förbannad..
Men man lär sig med tiden..
Det är snart 8 år sen mamma och pappa skiljde sig, och det var efter sista incidenten..
Så det var nog ca 8 år sen han var otrogen..
Livet går vidare helt enkelt..
För både mig, Ida, Mamma och Pappa.. :)




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Mina föräldrar var otrogna mot varandra medan mamma blånekade att hon var otrogen medan andra hävde att hon var det och bla bla. Tänk dig att få växa upp i sådant liv... Så din pappa var trots allt ärlig, vilket inte mina föräldrar var. Idag frågar jag inte pappa om det eftersom det var så länge sen men jag hade önskat att någon hade sagt ärligheten från början än att blåsa upp värsta bubblan av det hela.



2011-01-01 @ 21:12:42
Postat av: Lina

Oj fy va jobbig.. Joo men det tog tid för pappa att berätta, det var alltid mamma som märkte att det inte stog rätt till.. Å då ställde honom mot väggen..

Men jag är glad att vi barn fick veta om det än att dom bara skulle ha det för varandra..

2011-01-02 @ 20:50:59
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0