♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag å nu ni läsare ska jag förgylla eran dag men vad jag har gjort på min ortoliga dag.. :)
Haha, undra om det var lite brist på fantasi när som kom på vad man skulle skriva om i 30 dagar..
Visst igentligen så skulle det vara ett helt vanligt inlägg, men om man inte har gjort något speciellt då?
Då blir de ju ett tråkigt inlägg..
Men men här kommer min dag iaf.. :D

Mia sov över här hos mig vilket var riktigt trevligt och mysig, inte varje dag man får ha någon annan brevid sen i sängen än Klint men inatt så, då fick mia sova med mig eftersom Klint sov borta.. :)
Idag på morgonen så åkte vi med mamma ner till stan..
Mamma skulle till tandläkaren och undertiden satt jag och mia på Teddys å gjorde några viktiga samtal..
Sen när mamma var klar, då började rundan på stan.. :)
Vi gick runt överallt å ingenstans..
Jag hittade inget till mig, men mamma hon hittade till henne och Micke.. :)
Humm funderade på om jag med skulla skaffa mig en fleeströja.. :)
Mötte även upp Agneta på stan (mammas kompis) så åkte vi hemåt..
Då gick jag och Mia till Ida skulle lämna en sak till lilla sjuka Rasmus..
Å då passade jag på att ta lite mat där.. :)
Gooooott systers mat är alltid god..

Å nu har Mia gått hem och jag väntar på att min älskling ska komma hem å så bobba med då så klart.. :)




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

Jaaa :D riktigt mysigt gumman, vad har jag förtjänat för att ha en sån underbar vän som dig ? <3 Tack så mkt för idag.. Du betyder sååååå mkt för mig gumman <3 ..

2010-12-14 @ 16:25:56
Postat av: Lina

Gumman då. Alla förtjänar en vänn som dig. :) puss älskar dig hjärtat.

2010-12-14 @ 19:49:48
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0