Antes Fest..

I går hade Ante sin födelsedags fest här ute hos oss i V-stad..
Riktigt trevligt och Figge L, är fruktansvärt rolig när han är full.. ;) hahaha..

Men de som nog var roligast var nog att när vi skulle ner å äta så kunde inte Ante säga rätt en ända gång..
Han sa att de var lasange...
HUR många gånger som helst vi sa då nej Ante det är potatisgratäng..
Han bara.. Jaa jag menar ju de.. ;) hahah
Å sen så fick inte han så många "räkor" som han sa..
Fast det han menade var kantareller.. ;)
HAHA..

Faan va vi garva åt han.. Riktigt roligt faktiskt.. ;) haha..


Nae nu ska jag vänta på att lilla Ante kommer tebax så att vi kan äta Pizza nån gång.. ;) thihi...




Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0