Du gör det jobbigt för mig Ronja..

I Torsdags var vi uppe hos Ronja och pratade lite innan hon skulle sova..
När Ida säger, Jaa men Ronja åker ju till sin pappa i morgon så att ni hinner inte säga hej då, så ni får göra de nu..
Jag går in sätter mig på sängkanten å bara tittar på Ronja..
Känner att tårarna bränner på insidan av ögonlocken..
Då Ronja slänger sig i min famn och bara kramar om mig hur mkt som helst..
Ronja har inte gett mig sådana hårda kramar på länge..
Å så pussade hon på mig..
Å jag kunde inte hålla det tillbaka..
Tårarna bara kom..
Att veta att Ronja inte bara kan komma å knacka på dörren..
Utan att nu måste allt vara planerat..
Hur ska jag klara mig utan att få träffa henne lika offta??
När jag är van vid att träffa henne minst varannan dag..
Hon är ju som ett eget barn för mig, det kommer att bli jobbigat att inte kunna träffa henne varje dag..
Jag saknar henne oerhört mkt..
Även Rasmus kommer de att bli jobbigt..
Hur ska jag klara mig utan mina små barn??
Å min Syster henne som jag alltid har kunnat ringa å fråga om en lök osv..
Vem ska jag nu ringa??
Samma sak med björn..
Om jag behöver en cola har ju alltid björn fixat de..
Nu då vem känner jag här som dricker så mkt cola som mig??

Gud va jobbigt allt blev nu helt plötsligt..

Samma sak men Sandra å BellePelle..
Hur ska jag klara mig utan dom??
Utan att stötta på dom på gatan å prata en massa..
Få massa goa kramar från Belle..
Läste sandras blogg idag..
Å självklart måste hon skriva så att jag måste börja gråta..
Dumma sandra.. ;)
HEHE..
Jag gillar henne även om hon får mig att gråta..


Nae nu klarar jag inte av att skriva sådant här mer då blir jag ju bara ledsen..
Måste hitta på något roligt nu..




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Sundarii

Jag har ju åtminstone dina gamla kläder som jag kan sniffa i, men så kom ju jag på att de är tvättade så det luktar mig nu men minnet finns ju kvar - Ah, Linas kläder. Mmmm...Haha.

2010-02-01 @ 09:21:35
Postat av: Lina

HAHA söt du är Sandra.. ;) har lite mer kläder om du vill ha.. ;) men då får du be snällt.. ;) haha.. Kramen..

2010-02-04 @ 15:43:00
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0