Humm, ny head?? humm??

Dags att kanske göra en ny head??
Det var ju som sagt ett tag sedan jag gjorde den..
Tror jag behöver göra en ny, humm om man även ska fixa lite runt om så att den blir bra nån gång..
Men vill ju göra allt på samma gång så att de inte tar 2 veckor..
Så Nu är frågan hur ska den se ut??
Jag gillar ju de mörka..
Men frågan är om man ska ta in lite färg kanske??
Humm..
Någon som har några ideer??
Lite färger lr förstlag på bilder å så??

Nae nu blir det att fortsätta i lägenheten..
För snart flyttar vi ut..
Bara 3 veckor kvar..   :(  :(   :(



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Ewa

Du och Filip är så duktiga när ni väl tar tag i sakerna. Jag vet att det är jobbigt. Mår inte heller så bra av allt detta. Men det är bara ett par veckor klart och allt måste ut så snälla fortsätt kämpa. Sen får vi vila!!

Älskar er alla!!

Kram mamma EWA

2010-01-13 @ 15:08:22

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0