Nytt år å grejer..

Då har det varit jul och nyår, å allt har varit bra..
Julens firrade blev:
24, V-stad hos filip
25, Ljungsbro hos pappa
26, Humm kommer inte ihåg vad de heter men hos mormor iaf, sen blev de hemma och Ida å krille..

Så det var våran jul..
Lite stressig men det gick bra iaf.. :D

Å nyår var också bra..

Firrades lungt och skönt ute i V-stad med Mig, Klint, Mallan, Emil, Becka och Figge L..
Å så var ju lilla Rockie med också..

Rockie tog det riktigt bra..
Han var med oss ute på balkongen och tittade på alla raketer uppe i lufften..
Han följde dom med bliken och bara stog och tittade..
Sen gick han in och la sig när de inte smälde lika mkt..

Så riktigt skönt att han inte blev rädd för smällarna..


Nae nu blir det att fortsätta att titta på Ensam hemma 2..

Natti natti..



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Hej Lina Marekteg.

Tack för din ansökan om att vara min privata bank.

Jag ska inom kort sätta mig ner och titta igenom alla ansökningar sen hör jag av mig oavsätt. =)

2010-01-02 @ 14:41:19
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0