Samma tankar..

Många tankar börjar komma tillbaka nu..
Många tankar om Johan..
3 ½ månad har gått..
Nu när de är sommar så tänker man massor på honom..
Man tror att man ska få ett samtal från honom..
Men så kommer man på att de går ju inte..
Jag vill att han ska komma tillbaka, vara här med oss..
Men de skulle bli för jobbigt.. 
Jag vill bara krama om honom och känna hans närhet en sista gång..
Älskade kusin, varför blev det så här??


Detta var de sista han skrev ut på FB..

Johan Pettersson
Johan Pettersson: gå med i gruppen...han nedverderades och våldtogs och lurades på liv...stöd denna stackars man genom era tankar så han kan må bra...........
den 29 mars kl. 21:33




Jag saknar dig så mkt att de gör ont i kroppen..
Älskar dig Johan kommer aldrig att glöma dig..

<3<3<3





Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: Malin

Sv: nae de var rätt hemskt faktiskt. Fy som jag grät

2010-07-24 @ 23:55:01
URL: http://mulllis.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0