En massa blandat skit..

En hel del har hänt..
Oj oj oj vad saker och ting flytter på nu när sommaren kommer.
Tänkte det är ju trots allt snart 2 veckor sen jag skrev det är ju dags att fylla på med lite nyheter..
Lite både skratt och kanske lite grått..
Men nu kör vi..
humm så svart att blev hur ska jag veta vart jag ska börja??
Okej vi tar ett datam, 1 juni låter bra..
Nu ska jag berätta om vad jag/vi gjorde den 1 Juni..

1 Juni.

Humm den 1 juni var en.... humm...
Jo just det en tisdag var det ju..
Tisdagen den 1 juni 2010 då, då, dåååå.. FAAN
Faan vad okonsentrerad jag är på detta..
Jag kan inte riktigt sammla mina tankar om vad jag ska skriva..
Vi gör ett försök igen och hoppas på att det blir bättre..
Denna dag så fick Filip för sig att vi skulle åka ner till Falkenberg..
VA?? Nää inte Falkenberg jag menar inte det det minsta..
Jönköping menar jag till Taberg, till hans pappa som äger den resturangen..
Det var det jag menade, Taberg..
Vi åkte ner och hälsade på var där en liten stund sen åkte vi vidare, till Nässjö och hälsade på Gurra och Elli..
Var där en liten stund också..
Det som kanske ska tilläggas var att vi åkte från Vikingstad vid 18 om jag inte missminner mig..
Å så stannade vi i Mantorp också..
Men iaf tillbaka till resan..
När vi åkte hem från gurra så tänkte jag när vi ändå åker så här å ändå kommer att åka förbi tranås hem varför inte stanna till och säga hej till Bulla och Leo..
Så de blev så vårat nästa stopp blev Tranås och därifrån åkte vi vid kl 01:30 typ det är den ända tidsuppfattningen jag har..

Så mitt i en vecka väldigt lite att göra så gjorde vi årets första road trip..
Riktigt roligt..


Den 2 Juni.

Dagen började inget vidare bra..
På bussen till skolan fick jag Skenandehjärta blää till det säger jag bara..
Inte roligt..
För er som inte riktigt fattar mina ord så betyder det alltså typ som panikångest attak..
Typ kan man säga..
Obehagligt är det iaf..

Tack min älskade för att du finns utan dig skulle inte jag vara jag..
Du är den finaste som finns för mig..
Kommer alltid att älska dig vad som än händer..
Jag kommer att förbli din i evighet..
Älskar dig Ida min älskade syster.. :)

Men sen, sen hände det jag har så länge längtat efter..
Jag sitter i skolan ska få se mina betyg.......
Jag får dom tittar igenom dom så att dom stämmer..
Ser då när jag tittar överst på sidan att det står SLUTBETYG..
:D
Helt överlycklig..
Detta år har jag kämpat för att få det och äntligen äbtligen så har jag fått det.. :D
Jag är så glad å så nöjd.. Vist jag har en del IG men 2 av dom ska jag jobba upp i sommar..
Men IG de får jag ha de är bättre än ingenting alls.. :)
Nää men nöjd det är jag vill jag lova.. :D


Juni..

Jaa övriga tiden så har vi suttit mkt i solen, spelat en hel del kort..
På tal om att spela kort en väldigt rolig händelse som hände om Björn hade haft en egen kategori i min blogg hade denna hamnat där men nu har han inte de så därför få jag skriva den här lixom..
Här kommer den:

Vi sitter ute på alltan och spelar kort, det är jag, Elin , Ida och Björn..
Vi sitter å spelar  å så peckar Björn på blocket..
Där ser man att det är något väldigt litet lite rödaktigt..
Det är en pytte pytte spindel..
Jag ber Björn ta bort den då Ida sträcker sig fram och mossar den på pappret..
Björn och Ida
- Den där gör ju mer nytta en skada..
- Jaa joo .............. Varför?
- Den äter älgar..
Alla säger då..
- Eee va??
- Jaaa ser ni några älgar här eller??
Alla:
HAHAHA..
Björn är ju inte riktigt klock.. riktigt roligt hade vi iaf den kvällen..


Frågan är nu är det färdig bloggat för idag??
Jag tror nog det..
Lite balndade historier har jag fått med..
Så får jag åter komma en annan dag eller i kväll vem vet..
Men nu är det iaf uppdaterat.. :)
Återstår bara en sak.




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Rolig morbror du har :P



Grattis till slutbetyget :)

2010-06-10 @ 20:06:44
Postat av: Anonym

Hihi....vet att ni inte är kloka när ni kommer ihop. Och hörde att ni skrattade gött den kvällen. Grattis till Slutbetyget men jag tycker det vore roligt att få se det också!!!

Puss

2010-06-19 @ 11:45:19

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0